נהיגה בשכרות - הזיכוי אפשרי!

התקשר לייעוץ ראשוני 0522526277




עו"ד בן עמי, מומחה לעבירות נהיגה בשכרות.
תנו לנו לעזור לכם לחזור לשגרה במהרה!



רכשנו מכשיר ינשוף למדידת אלכוהול מהמשטרה, בדקנו את מכשיר הינשוף במעבדה ואנו שמחים לבשר כי הוכחנו לכל הספקנים את שתמיד ידענו: מכשיר ה"ינשוף" מזייף בתוצאות, מגלה חומרים שאינם אלכוהול כאלכוהול וכיום גם בתי המשפט מתחילים להבין זאת.

מהי האמת המשפטית בישראל בעבירת נהיגה בשכרות? מדוע ישנם פערים בין בתי המשפט השונים? כיצד עליך לנהוג באישום של נהיגה בשכרות ולהגדיל את סיכוייך לזיכוי?

זיכוי מעבירת הנהיגה בשכרות אפשרי כיום יותר מתמיד- אישום בעבירת נהיגה בשכרות על סמך ה"ינשוף"- הרעיון הוא מאוד פשוט למרות כל המלל והשמועות ששמעתן מ"מקורבים", מביני עניין וכו´.. מכשיר ה"ינשוף" מורה על תוצאה והמשטרה מגישה כתב אישום המבוסס על כך. כאשר אנו רוצים להגיע לבית המשפט ולזעוק לשמיים "אני חף מפשע, לא נהגתי שיכור" את/ה חייבים להביא ראייה שהמכשיר אשר טוען שאת/ה שיכורים טעה, זאת אומרת, התוצאה שהינשוף מראה מזייפת ולכן אי אפשר להסתמך עליה. זה כל הסיפור. כל השאר זה מלל בלי טעם שנועד לבלבל אתכם.

איך אנו מסייעים ללקוחותינו לצאת זכאים מעבירה זו?

זיכוי טכני: הכוונה היא למצב שבו השוטרים התרשלו כל כך במילוי הטפסים ובשמירה על החומר שאין בסיס להגשת כתב אישום. לדוגמא: איבדו את הפלט שיצא מהינשוף. לא קשה להבין שהסיכוי שזה יקרה לא גבוהה.

זיכוי מהותי: למעשה זוהי הדרך העיקרית.להציג בפני בית המשפט הוכחות לכך שהינשוף מזייף, וזאת באמצעות שימוש במומחה שבדק את ה"ינשוף" ולכן יכול להעיד כי המכשיר אינו תקין ולכן התוצאה אינה נכונה ואתם זכאים. כך עובדת מערכת המשפט וכך מורה החוק. כדי להוכיח דבר שבמומחיות צריכים עד מומחה שיעד עליו לאחר שבדק אותו.אינו תקין ולכן התוצאה אינה נכונה ואתם זכאים. כך עובדת מערכת המשפט וכך מורה החוק. כדי להוכיח דבר שבמומחיות צריכים עד מומחה שיעד עליו לאחר שבדק אותו.

מכון רפואי לבטיחות בדרכים- ערעורים מנהליים על החלטות הוועדה, עררים לתל השומר, ייצוג מול המכון. נסיון רב בעבודה מול משרד הרישוי, המכון הרפואי- וועדות ערר בתל השומר, ובית משפט מנהלי.

צרו קשר לייעוץ ראשוני



בכל מקרה שמגיע אלינו ישנן נסיבות שונות. מאחורי כל סיפור מקרה ישנו סיפור חיים שלעיתים מתוכו נמצא הפתרון לבעיה שלכם, אנו נדע להתאים לכם את הטיפול המשפטי שאתם זקוקים לו. אחרי שטיפלנו באלפי תיקים אנו מבינים שאין מנוס מלבד להציע לכם להתקשר ולתאר לנו את הבעיה- אנו נדע לתת לכם את הפתרון. במידת הצורך נתאם לכם פגישה דחופה שתתן לכם מענה מיידי לבעיה.


ייצוג משפטי בעבירת נהיגה בשכרות הנה מומחיות בפני עצמה הדורשת מיומנות ייחודית בהבנת המכשיר ודיני תעבורה. אל תתפתו לקחת ייצוג זול. זה יעלה ביוקר.

צרו קשר או התקשרו לייעוץ ראשוני 0522526277